Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

Νέες πληροφορίες για το DirectX 11


H Microsoft προχώρησε σε νέες αποκαλύψεις, σχετικά με το καινούργιο API γραφικών, τον διάδοχο του αμφιλεγόμενου DirectX 10. Ανάμεσα στα καινούργια χαρακτηριστικά θα βρίσκεται και μία τεχνολογία shader που θα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία το GPU θα μπορεί να χρησιμοποιείται, όχι μόνο για την επεξεργασία των τρισδιάστατων γραφικών, ανοίγοντας ακόμα περισσότερο τον δρόμο στους προγραμματιστές που θα έχουν την κάρτα ως ένα επιπλέον βοήθημα για παράλληλη επεξεργασία.Επιπρόσθετα, το DirectX 11 θα υποστηρίζει tessellation το οποίο επιτρέπει την αναπαράσταση πιο εξομαλυμένων μοντέλων αλλά και την πολυνηματική διαχείριση πόρων, για την βέλτιστη χρήση πολυπύρηνων μηχανημάτων.Το νέο API θα είναι συμβατό με Vista αλλά και προγενέστερες εκδόσεις των Windows ενώ, σε αντίθεση με το DirectX 10, θα είναι συμβατό με παλαιότερες κάρτες γραφικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: