Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

84% Αύξηση των Παραπόνων των Καταναλωτών, για τους Παρόχους Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών

Παραθέτουμε καταγγελία Καταναλωτή, που κατατέθηκε, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., στις 17 Ιανουαρίου 2008.1. «Την 6η Νοεμβρίου 2007, υπέβαλλα αίτηση ενεργοποίησης της υπηρεσίας σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικού internet (με φαξ).2. Την 22α Νοεμβρίου 2007, διακόψατε τη σύνδεση τηλεφώνου, που είχα με τον προηγούμενο πάροχο.3. Προσπάθησα, αρκετές φορές, να επικοινωνήσω, μαζί σας, μέσω τηλεφώνου. Αφού περίμενα, μέχρι να μου δοθεί σειρά προτεραιότητας, πάνω από 10 λεπτά, με παρέπεμπε ο ένας στο άλλο και τελικά, με συνδέανε με το τεχνικό τμήμα, στο οποίο ποτέ δεν απάντησε κανένας, όσες φορές και αν προσπάθησα. Σας έστειλα δύο email και την 7η Δεκεμβρίου 2007, μου απαντήσατε, με email, ότι έχει γίνει η ευρυζωνική σύνδεση.4. Παρόλα αυτά, από τις 22.11.2007, συνέχιζα να μην έχω ΙΝΤΕΡΝΕΤ και τηλέφωνο και αφού σας έστειλα ΦΑΞ, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007, το πρωί της ίδιας μέρας, εκπρόσωπος της εταιρείας σας με ενημέρωσε, τηλεφωνικώς, ότι το πρόβλημα οφείλεται στο Ρούτερ και ότι θα στέλνατε καινούριο Ρούτερ με Courier. Την 19η Δεκεμβρίου 2007, σας έστειλα email, προκειμένου να με ενημερώσετε και απαντήσατε, τηλεφωνικώς, την 20η Δεκεμβρίου 2007, ότι το Ρούτερ έχει αποσταλεί και ότι μέσα, στην τρέχουσα εβδομάδα, θα το παραλάβω. Τελικά την 04η Ιανουαρίου 2008, μου στείλατε το ρούτερ, μετά από 22 ημέρες.5. Παρόλα αυτά, σήμερα, 17 Ιανουαρίου 2008, συνεχίζω να μην έχω ΙΝΤΕΡΝΕΤ και τηλέφωνο καθότι το Ρούτερ που στείλατε έδειχνε ότι δεν υπάρχει γραμμή ADSL, ενώ το τηλέφωνο, σε όποιο νούμερο και να καλέσω, έδειχνε ότι είναι κατειλημμένο. Το αυτό συμβαίνει και όταν δέχομαι κλήσεις. Το ίδιο μου έδειξε, όταν χρησιμοποίησα ένα Ρούτερ, που δανείστηκα, από ένα γνωστό μου. Προσπάθησα, αρκετές φορές, να επικοινωνήσω, τηλεφωνικώς, με το τεχνικό τμήμα σας και, όπως γνωρίζετε, και εσείς κανείς δεν απαντά στις τηλεφωνικές κλίσεις!6. Κατόπιν όλων αυτών, σας απέστειλα αίτηση διακοπής, την 15η Ιανουαρίου 2008, στην οποία σας ζήτησα να επικοινωνήσετε μαζί μου, προκειμένου να μου επιστραφούν τα 109 ευρώ, που πλήρωσα για την αγορά του πακέτου υπηρεσιών σας και την αποστολή των δύο Ρούτερ, που έχω στην κατοχή μου. Αντί αυτού, εσείς την 16η Ιανουαρίου 2008 μου στείλατε τρίτο Ρούτερ!Σημειώνεται ότι έως και σήμερα έχουν περάσει 71 μέρες από την υποβολή αιτήσεως, για ενεργοποίηση των υπηρεσιών σας και 54 ημέρες, από την διακοπή του τηλεφώνου μου, από τον προηγούμενο πάροχο και, φυσικά, δεν έχω ούτε ΙΝΤΕΡΝΕΤ, αλλά ούτε και ΤΗΛΕΦΩΝΟ».Οι καταγγελίες και τα παράπονα των Καταναλωτών, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., εναντίον των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παρουσίασαν το 2007 κατακόρυφη αύξηση, σε σχέση με το 2006. Συγκεκριμένα, το 2006, είχαμε δεχτεί 938 παράπονα – καταγγελίες και το 2007 δεχτήκαμε 1.728 παράπονα – καταγγελίες. Αύξηση 84%.Οι Καταναλωτές απαιτούμε νομοθετική ρύθμιση της αγοράς των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, για να προστατευτούν τα δικαιώματά μας. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εδώ και δύο χρόνια παλεύει, για τη θεσμοθέτηση Χάρτη Υποχρεώσεων, προς τους Καταναλωτές, για να σταματήσει, επιτέλους, η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας. Είναι, πλέον, ώρα να σταματήσει αυτή η «ζούγκλα», σε βάρος μας.ΚΕΠΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: