Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Βράβευση της INTRALOT και του ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ από το WITSA



Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο ΣΕΠΕ για τη βράβευση των INTRALOT και "Χαμόγελο του Παιδιού" από τον οργανισμό WITSA. Ο κύριος Παντελής Τζωρτζάκης, Πρόεδρος του ΔΣ του συνδέσμου, μετέφερε την ιδιαίτερη ικανοποίηση του ΣΕΠΕ για το γεγονός ότι ο WITSA επέλεξε φέτος να βραβεύσει, μεταξύ πολλών και αξιόλογων υποψηφιοτήτων από όλο τον κόσμο, δύο από τις τρεις ελληνικές υποψηφιότητες που είχε υποβάλλει ο σύνδεσμος για τα Global IT Excellence Awards 2008 και συνεχάρη την INTRALOT που βραβεύτηκε με το 2008 Private Sector Excellence Award και το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ που βραβεύτηκε με το Chairmans Award του WITSA.
Ο κύριος Γιάννης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΠΕ, έκανε μια σύντομη παρουσίαση του World Information Technology and Services Alliance που αποτελεί τη θεσμική παγκόσμια "φωνή" της βιομηχανίας Τεχνολογιών Πληροφορικής και επικεντρώνει το έργο του στην υποστήριξη πολιτικών που προωθούν την ανάπτυξη και την εξέλιξη του κλάδου, τονίζοντας ότι το πρόγραμμα των βραβεύσεων στα WITSA Global ICT Excellence Awards στοχεύει στην ανάδειξη των σημαντικότερων χρηστών των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών παγκοσμίως. Ακολούθησε ενημέρωση για τα WITSA Global ICT Excellence Awards, τις κατηγορίες βραβείων, τα κριτήρια υποβολής των υποψηφιοτήτων από τους εθνικούς συνδέσμους - μέλη του WITSA καθώς και για τη διαδικασία επιλογής των νικητών.
Ο κύριος Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του "ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ευχαρίστησε τον ΣΕΠΕ για την πρωτοβουλία του να καταθέσει την υποψηφιότητα του "ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" σε αυτή τη διεθνούς εμβέλειας διοργάνωση, τονίζοντας ότι η βράβευση του "ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ" αποδίδει διπλό όφελος στην κοινωνία. Από τη μια καταδεικνύει τη σημασία της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών στην παροχή άμεσης, αποτελεσματικής και εξατομικευμένης βοήθειας και στήριξης σε παιδιά που έχουν ανάγκη και από την άλλη φέρνει στο προσκήνιο το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες κοινωνίες, καθώς η Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, από την αρχή του 2007 έως και σήμερα, δέχτηκε 348.042 κλήσεις από παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Η γραμμή χρησιμοποιεί πληροφορίες και τεχνολογία τηλεπικοινωνιών και λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο, δωρεάν από σταθερό, κινητό και καρτοτηλέφωνο, με στόχο να εξασφαλίσει ότι ακόμη και το πιο απομακρυσμένο παιδί μπορεί να απλώσει το χέρι και να ζητήσει βοήθεια.

ΣΕΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: