Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Θετική εικόνα ως εταιρεία έχει η Apple


Η Apple, ως brand name, έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στους καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο brandchannel.com. Αντίθετα, τόσο η Microsoft όσο και η εικόνα των ΗΠΑ χρειάζονται επειγόντως επεξεργασία και ανανέωση. Κατά τη διάρκεια της οnline έρευνας, οι συμμετέχοντες έπρεπε να απαντήσουν στην ερώτηση ποιες εταιρείες έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στις ζωές τους.
Από τους 2.000 περίπου επαγγελματίες και φοιτητές που απάντησαν, η Apple κατάφερε να κερδίσει το μεγαλύτερο ποσοστό θετικών ψήφων, θριαμβεύοντας σε 6 κατηγορίες μεταξύ των οποίων και σε αυτήν "που εμπνέει περισσότερο" αλλά και σε αυτήν "χωρίς την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να ζήσουν".


Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια: