Η Apple, ως brand name, έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στους καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο brandchannel.com. Αντίθετα, τόσο η Microsoft όσο και η εικόνα των ΗΠΑ χρειάζονται επειγόντως επεξεργασία και ανανέωση. Κατά τη διάρκεια της οnline έρευνας, οι συμμετέχοντες έπρεπε να απαντήσουν στην ερώτηση ποιες εταιρείες έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στις ζωές τους.
Από τους 2.000 περίπου επαγγελματίες και φοιτητές που απάντησαν, η Apple κατάφερε να κερδίσει το μεγαλύτερο ποσοστό θετικών ψήφων, θριαμβεύοντας σε 6 κατηγορίες μεταξύ των οποίων και σε αυτήν "που εμπνέει περισσότερο" αλλά και σε αυτήν "χωρίς την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να ζήσουν".
Reuters
Keep-Travelling
-
Το *"Keep Travelling"* είναι μία νέα και δυναμική παρουσία στον χώρο του
τουρισμού. Είναι το αποτέλεσμα μίας επιτυχημένης συνεργασίας δύο νέων
ανθρώπων πο...
Πριν από 9 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου