Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

Real Time 3D engine, φτιαγμένη σε Excel

Μπορεί να ακούγεται απίθανο αλλά είναι αληθινό. Ο κύριος Peter Rakos του Gamasutra ανέπτυξε μια απλή 3D engine χρησιμοποιώντας το Excel και τις εξισώσεις του. Για του λόγου το αληθές, θα βρείτε δύο πολύ όμορφα videos στο YouTube όπου έχουμε την αναπαράσταση ενός wireframe και ενός κύβου γεμισμένου με πολύγωνα. Για την ώρα, κάπου εκεί σταματά η επίδειξη των δυνατοτήτων της μηχανής, οπότε μην αρχίσετε να φαντάζεστε δυνατότητες texture mapping και global illumination.

Από την άλλη, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να βλέπει κανείς τις δυνατότητες που μπορεί να έχει μια εφαρμογή και τις οποίες ο περισσότερος κόσμος θεωρεί ξένες προς το δεδομένο πρόγραμμα. Αν αναρωτιέστε με ποιον τρόπο δημιούργησε ο κύριος Rakos τα μοντέλα του, μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο του στο Gamasutra.

Μέχρι να εμφανιστεί το Crysis με Excel powered 3D engine, καλό διάβασμα.


Bit-Tech

Δεν υπάρχουν σχόλια: