Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Η Dell παρουσίασε το δίκτυο συνεργατών της σε όλη την Ελλάδα


Η Dell ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού της μοντέλου με τη δημιουργία του προγράμματος δικτύου συνεργατών, Direct2Partner. Το δίκτυο συνεργατών θα αναπτυχθεί στην Ελλάδα και την Κύπρο ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει την εξέλιξη της απευθείας σχέσης με ένα σημαντικό αριθμό οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα και μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.
Η Dell προχώρησε στη δημιουργία του δικτύου συνεργατών ανταποκρινόμενη στα αιτήματα των πελατών που επιθυμούν να προμηθεύονται προϊόντα και λύσεις της εταιρείας εκτός του παραδοσιακού μοντέλου online και τηλεφωνικών πωλήσεων, γεγονός που χαρακτήριζε μέχρι σήμερα τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Οι συνεργάτες της Dell έχουν επιλεγεί με γνώμονα την τεχνογνωσία τους και τις δυνατότητές τους να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών, γεγονός που αποτελεί βασικό άξονα στη φιλοσοφία της Dell και κλειδί της εταιρικής της επιτυχίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης παρέχονται από τη Dell για το σύνολο των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται παράλληλα η διάθεση των νέων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης Dell ProSupport.
Το Dell ProSupport σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργούν ένα σχήμα τεχνικής υποστήριξης με βάση τις δικές τους ανάγκες. Παρέχει ξεχωριστές επιλογές για την υποστήριξη επαγγελματιών πληροφορικής ή τελικών χρηστών οι οποίοι ενδεχομένως δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Η πρωτοπορία της πρότασης της Dell βασίζεται στο γεγονός ότι οι πελάτες της δεν είναι αναγκασμένοι να δεσμεύονται σε μια πρόταση υποστήριξης που περιλαμβάνει τυποποιημένα χαρακτηριστικά, αλλά μπορούν να διαμορφώσουν τις απαιτήσεις του προγράμματος τεχνικής υποστήριξης σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Η Dell σχεδίασε το δίκτυο συνεργατών της διαθέτοντας όλους τους απαραίτητους για την επιτυχία του πόρους. Οι συνεργάτες της εταιρείας αποκτούν πρόσβαση στις μοναδικές διαδικασίες παραγωγής, παραμετροποίησης και logistics της Dell. Οι διαδικασίες υποβολής και ολοκλήρωσης παραγγελιών είναι ηλεκτρονικές ενώ για την υποστήριξη των συνεργατών της η Dell παρέχει μια ηλεκτρονική πύλη με πληθώρα ενημερωτικού και υποστηρικτικού υλικού. Επίσης η Dell αναπτύσσει προγράμματα και υλικό marketing, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από τους συνεργάτες με τη συγχρηματοδότηση της Dell

Δεν υπάρχουν σχόλια: