Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Το social networking κατά της ελονοσίας


Ένας Βρετανός, ο οποίος σε ηλικία 17 ετών κατάφερε να πουλήσει το αθλητικό site που είχε δημιουργήσει, έναντι 40 εκατομμυρίων δολαρίων, αποφάσισε, 8 χρόνια μετά, να ασχοληθεί με την καταπολέμηση της ελονοσίας δημιουργώντας ένα νέο social networking site. Ο Tom Hadfield, που είχε δημιουργήσει το soccer.net και το πούλησε αργότερα στο αμερικάνικο δίκτυο ESPN, ελπίζει τώρα να εκμεταλλευτεί τη δύναμη sites όπως το Facebook, για να καταπολεμήσει την ασθένεια που σκοτώνει 1 εκατομμύριο ανθρώπους το χρόνο.

"Το όνειρο μας είναι ότι δεκάδες χιλιάδες χρηστών του Internet θα χρησιμοποιήσουν το social networking δημιουργώντας έτσι ένα κίνημα που θα καταπολεμήσει την ελονοσία", δήλωσε ο ίδιος. Σε ηλικία 25 ετών ο Hadfield είχε την ιδέα για το www.malariaengage.org μετά από μια επίσκεψή του στη Ζάμπια το περασμένο καλοκαίρι.

Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια: